*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

بهت پیله کردم نمی مونی پیشم

نه میمیرم اینجا نه پروانه میشم

از عشق زیادی تورو خسته کردم

تو دورم زدی خواستی دورت نگردم

بازم شوری اشک و لبهای سردم

من این بازی و صد دفعه دوره کردم

نه راهی نداره گمونم قراره،

یکی دیگه دستامو تنها بذاره

دیگه توی دنیا به چی اعتباره

کسی که براش مردی دوست نداره

منو بغض و بارون سکوت خیابون

دوباره شکستم چه ساده چه آسون

به پاتم بسوزم تو شمعم نمیشی

تو حوای دنیای آدم نمیشی

غرورت گلومو به هق هق کشیده

آدم که قسم خوردشو دق نمی ده



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت21:28---9 خرداد 1393
سلام وب زیبایی دارید موفق باشید
پاسخ: نظر لطفته غزل عزیزم ... ممنونم ازت مرسی از تو بابت اومدن و نظرت گلم


مریم
ساعت13:26---3 خرداد 1393
سلام سایه ونسترن ب وب منم سربزنید وبتونم خوبه

امین خزانی
ساعت20:59---24 ارديبهشت 1393
امیدوارم موفق باشید
پاسخ:سلام آقا امین ... سپاس از شما ... منم آرزوی شادی و موفقیت روز افزون واستون دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1388برچسب:,

] [ 2:12 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید