چجـــوری

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

نشستم اینجا زل زدم به عکسات

به این که زندگیمون رو به غم رفت

منو نگاه نکن یه لحظه شاید

کنار من نبودنت یادم رفت

به این عکسی که روبه رومه شاید

روزی هزار دفعه حرفامو گفتم

یه لحظه جای من باش تا ببینی

به دست و پای عکساتم میافتم

♫♫♫

چه جوری ازت دل بکنم نمیشه

حرف جدایی بزنم نمیشه

وقتی تمام خاطرات خوبم

توی همین عکسا خلاصه میشه

روزی نیست که تو این خونه پر از غم نشه

با عکسای تو توی خونه حرفم نشه

همش از این که نیستی گله گی می کنم

اگه بمونی هرکاری بگی می کنم

چیزی نیست که بتونه منو شادم کنه

جز این که قلب تو یه روزی یادم کنه

به اون روزای تنهایی دیگه برنگرد

همین نبودن تو منو دیونه کرد

غم نبودن تو منو دیونه کرد

چه جوری ازت دل بکنم نمیشه

حرف جدایی بزنم نمیشه

وقتی تمام خاطرات خوبم

توی همین عکسا خلاصه میشه


نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت19:33---18 مرداد 1392
هیس… حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام…بگو کسی حرفی نزند… بگذار لحظه ای آرام بگیرم…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1387برچسب:,

] [ 22:16 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید