انتظار

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

دیرگاهی ست

که شب شده

همراز دلم ؛

درد تنهایی وغم ،

شده آواز دلم ...

قاب عکسی ز غروب ؛

شده مرهم به دلم ...

عشق با آتش خود !

زده بر جان و دلم ...

در سکوت لب خشکیده ی من،

راز دل پنهان است ...

کسی از کوچه مگر میگذرد ؟

همه هستی من منتظر است !



نظرات شما عزیزان:

majid
ساعت11:13---3 دی 1392
وبلاگت عاليه خيلي خوشم اومد
ميتونم از شما درخواست کنم به وب من هم بيايممنون ميشم به منم سري بزني و اگه هم باتبادل لينک موافقی


امین
ساعت1:33---25 مهر 1392
اونــ ـــی کـــ ــه ازمـــ ــن گذشــ ـــت ...

واســ ـــه مـــ ــن درگذشـــ ــت ...!

روحـــ ــش شـــ ــاد و یــــ ـادش گرامـــ ــی ..............!


امین
ساعت1:33---25 مهر 1392
دلــــم یــــک دیــــدار غیــــر منتظــــره می خواهــــد ...


مــــن باشــــم و یــــک دنیــــا تــــو ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:,

] [ 18:9 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید