گمشـــــده

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

گـــــــم کرده ام خــــــودم را ؛

میــان دلتنـــــــگی هایی

که مــــــــدام ...

راه می روند در دلـــــــم!

دستـــــــم را بگیر

و قـــــدری

مــــــرا پیـــــــدا کن

بــــــرای خــــــــودت...!



نظرات شما عزیزان:

یوسف
ساعت21:23---30 مهر 1391
سلام اگر مایل به تبادل لینک هستی خبر کن.من رو با نام ((بزرگترین سایت دانلود)) ولینک (www.dowmobp30.loxblog.com)لینک کن وبه من خبر بده تا لینکت کنم.((در ضمن من به یک نویسنده احتیاج دارم اگر مایلی در قسمت نظرات بگو))

my love
ساعت23:34---26 مهر 1391
گاهـــــــي اونــقدر دلتــنگ مــيشي که فــقط
مــيخواهي بــبينــيش.....
حتـــــــــي
بــا کــــس ديــگــه اي.


ساناز
ساعت21:33---18 مهر 1391

سهراب گفتی:چشمها را باید شست……شستم ولی !.
.گفتی: جور دیگر باید دید…….دیدم ولی !..
.گفتی زیر باران باید رفت……..رفتم ولی !..
.او نه چشمهای خیس و شسته ام را.
.نه نگاه دیگرم را…هیچ کدام را ندید !!!
!فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت:
دیوانه باران ندیده !! “


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,

] [ 1:2 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید