خدایا! من دلم قرصه

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

خدایا! من دلم قرصه! کسی غیر از تو با من نیست

خیـالت از زمیـن راحت که حتی روز، روشن نیست

کسـی اینجا نمی بینه که دنیا زیر چشمــاته

یه عمر یادمون رفته که زمین دار مکافاته

فراموشــم شده گاهـی که این پایین چـه ها کردم

که روزی بــاید از اینــجا پیـش تـو برگـردم

خـدایـا وقت برگشتـن یه کم با من مدارا کن

شنیدم آغوشت گرمه اگه میشه منم جا کن...



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت12:07---21 ارديبهشت 1392
قشنگ بود وبت خسته نباشي

سمیرا
ساعت1:03---1 دی 1391
خیلی زیباست وبلاگتون مخصوصا آهنگ وب لاگ

امین
ساعت0:01---19 آبان 1391
آدم‌ها زندگی می‌کنند … انسان‌ها زیبا زندگی می‌کنند!





آدم‌ها می‌شنوند … انسان‌ها گوش می‌دهند!





آدم‌ها می‌بینند … انسان‌ها عاشقانه نگاه می‌کنند!





آدم‌ها در فکر خودشان هستند … انسان‌ها به دیگران هم فکر می‌کنند!





آدم‌ها می‌خواهند شاد باشند … انسان‌ها می‌خواهند شاد کنند!

سلام ...خسته نباشید

این پستتون خیلی قشنگه واقعا خوشم اومد

مرسیپاسخ: ســــلام بر همـــراه همیشگی وب ما ... خسته نباشی شما هم ، مرسی که اومدی و ممنــــون از نظر لطفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

] [ 1:15 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید